12-160x160

Komşumuz Ayfer Abla

adım tahsin yolbeyli, 23 yaşındayım. bu yaz tatlilinde komşumuz ayfer ablayla yaşadığım macerayı sizinle paylaşmak istiyorum… ayfer abla iki yıl önce kocasıyla birlikte apartmanımıza taşınmıştı… ve ben, o günden beri onun için çıldırıyordum… ayfer abla 32 yaşında 1.65 boylarında beyaz tenli enfes bir kadındı…

kocası ümran abi 39 yaşında 1.85 boyunda atletik yapılı, yanık tenli, nefis bir adamdı… ama konumuz o değil, konumuz ayfer abla…

ayfer abla sürekli giydiği askılı bluz ve mini etekle aklımı başımdan alıyordu. bir gün dayanamayıp kendisine açıldım…
-ayfer abla sürekli niye aynı şeyleri giyiyon? insan kokar yav…
-yıkıyoruz herhalde…

aradan günler geçti… o gün başıma geleceklerden habersiz, semtimizin bakkalı ismet abiyle sohbet ediyordum… ismet abi 43 yaşında 1.50 boylarında buğday tenli, buğday gibi bi adamdı… oldukça atletik bi gülümsemesi vardı… konumuz ayfer abla olduğu için onu da es geçiyoruz…

ben bakkaldayken içeri ayfer abla girdi… üzerinde vücut hatlarını belli eden bir tişört vardı… nereye gittiğini sorunca köpeği muffy`yi gezmeye çıkarttığını söyledi…

muffy 1,5 yaşında, 40-45 santim boylarında enfes bir köpekti… ipek gibi tüyleri… amaan, ayfer ablaya geçiyorum…

ayfer abla beş on dakika muffy`ye göz kulak olabilir miyim diye sordu. hemen kabul ettim tabi… eğilip köpeğinin tasmasını takarken gözlerime inanamadım… sütyen giymemişti!!!

aklımı kaybedecek gibi oldum… elim ayağım birbirine dolanmıştı… sonra ayfer abla muffy`yi bırakıp gitti… o gidince hayvan huysuzlandı… havlamaya başladı… sakinleştireyim diye kucağıma alınca gözlerime inanamadım… sütyen giymemişti!!!

hemen ismet abiyi kontrol ettim. o da sütyen giymemişti!!! peki kimdi bu sütyeni giyen?!… tanrım yoksa…

aman allahım ben giymiştim! hem de annemin sütyenini giymiştim! hatırlıyorum annem bu sütyeni tuhafiyeci erhan`dan almıştı…

tuhafiyeci erhan 1.75 boylarında, kumral… lan ben bu sütyeni nasıl giydim lan?!.

hemen sütyeni çıkarıp muffy`ye taktım. muffy çıkarıp, ismet abiye attı… ismet abi de dolgun kalçalarını sergileyerek sütyeni tezgahın altına sakladı…

o esnada ayfer abla içeri girdi!.. üzerinde vücut hatlarını gösteren bi gömlek vardı… hani tişört vardı, gömleği ne zaman giydin diye sorduk… tuhafiyeci erhan`a uğradım ondan aldım dedi…

tuhafiyeci erhan 1.75 boylarında, kumral. bi dakka noluyo lan orda? vay şerefsizler!!
-git lan! git!..

işte böyle.. artık muffy, ben ve ismet abi her gün buluşup sevişiyoruz… hayat bizim için çok daha renkli oldu. öyle değil mi ismet abi?
-harbiden dolgun mu lan kalçalarım”

4 comments

  1. 05432828618 SLM BN İST KORAY SEKSE AC OLAN SEKSETE GERCEK MUTLUGU ARAYAN 19 VE 60 YAS ARASI DUL OLGUN EVLI BEKAR ŞİMAN BAYANLAR VE EVLİ CİFTLER ARAYIN TNSLM SEKSI HEYECANINI BERABAER YASAYALIM05432828618

  2. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar. mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

  3. merhaba ben engin istanbul sultangazi den yazıyorum size ben 175 boy 70 kg 35 yaş esmer atletik biriyim ve ateşli arzulu guzel bir bayanla sınırsız her macerayı ve her duyguyu tatmak istiyorum

  4. 05356646392 Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun heyecan güzeldir;)

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir