her-turden-erotik-resimler_82c

Türbanlı Karımı Arkadasıma Siktirdim.

Selam. ben ahmet 18 yaşında uzun boylu bir üni öğrencisiyim. ailem köyde oturuyor ve ben bayram tatili için köye gelmiştim. bayramın ilk günü hastalandım. normalde dedemlere gidecektik ama benim hastalığım yüzünden ben gidemedim. bunun yüzündem benim ikizim olan kız kardeşim melek de gidemedi. o gece ateşim baya çıktı. elektrikler de gidince kızkardeşim telaşlandı ve geldi benim başımı ovmaya başladı . bu arada benim yanıma ytatmış. gece saat ikideuyandığımda yanımda yattığını gördüm. sereserpe yatıyordu. ve serbesthikayeler.net bacakkları açılmıştı. ben dayanamadım ve bacaklarını yavaş yavaş okşamaya başladım. oda hafifçe mırıldanıyordu. giysileriyle yatmıştı üstünde diz boyu bir etek ve üstte bir bluz vardı. aniden üstüne yattım ve uyandı bana abi ne yapıyorsun dedi ben sus konuşma dedim ve ona çok zevk alacaksın dedim. oda ilk başta karşı çıksada sonra kendini bıraktı ben de onu soyma,ya başladım üstünde sadece kilodu ve sütyeni kalmıştı sütyeninin üstünden memelerini sıkmaya başladım oda iniltilere devam ediyordu her yerini yaladım ve onu yüz üstü çevirdim içerden biraz tyağ getirtip göt deliğine sürdüm ve yarağımı yavaş yavaş soktum. ayyyyyy abi dur diye bağırıyordu ama daha sonra zevk almatya başladı ben 5 dakka gibi içinde gidip geldim ve sırtına boşaldım. bir inlemesi vardı görülmeye değerdi kızlığını bozduktan sonra ablamda coşarak devam et ne olur demeye başladı ablamı yataktan kaldırarak sakso çekmesini sağladım daracık amını açmak için çok uğraştım ardından ablamı ters çevirerek götten sikmeye başladım ben soktukça o zevke gelip daha da azıyordu en sonunda sikimi ağzına alıp emmeye başladı ablam benden amımı bi daha sik bi şey anlamadım diyordu ablamıyatağa yatırarak tam üç posta attırdım amına banyo yaparken memelerini avuçlamaya başladım ablama gögüs ölçün kaç diye sorduğumda 92 dedi ogünden sonra annemler yatınca ablam benim odaya geliyor ve doya doya sikiyorum onuAldatma Porno Hikayeleri, Ensest Porno Hikayeleri, Mobil Porno Hikayeleri, Seks Hikayeleri, Sex Hikayeleri, Sikiş Hikayeleri, Yenge Porno Hikayeleri

One comment

  1. 05432828618 SLM B İST PTNR KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ VE SEKTE GERCEK MUTLUGU ARAYAM 19 VE 65 YAS ARASI OLGUN DUL EVLI BEKAR ŞİMAN BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM SEKSIN HEYECANINI VE GUZELILLERINI BERABER YASAMAYA NEDERSINIA 05432828618

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir